poniedziałek, 2 marca 2015

Chapter 4

POV Demi (Tod)


Po tej całej scence z kafejki musiałyśmy się rozerwać. Poszłyśmy na zakupy, a każda z nas kupiła najfajniejsze ciuchy. Nie żałowałyśmy pieniędzy. Miałyśmy ich wystarczająco. Dlatego nie patrząc na ceny po prostu kupowałyśmy co nam się podobało. Kitty postawiła na klasyczny, czarny zestaw z eleganckim kapelusikiem. Kupiła spodnie ze skórzanym motywem i zamkami na kieszeniach, eleganckie czarne botki z wywijanym czarnym kożuszkiem i czarny płaszczyk z guzikami. Wszystko razem świetnie wyglądało!
Lirio postanowiła posłuchać naszych rad i kupiła sobie okulary. Oczywiście bez szkiełek.
Chris zdecydowała się na złoty zestaw z czarnymi dodatkami. Kupiła złotą koszulę w brązowe serduszka.  Do tego dobrała czarne legginsy podkreślające pupę, dzięki czemu faceci będą się za nią oglądać, a raczej za jej tyłkiem i klasyczne beżowe lity.
A ja, jak to zwykle bywało musiałam zaszaleć. W moim zestawie nie zabrakło ćwieków i krzyży. Kupiłam białą luźną bluzkę z czarnym krzyżem na środku i czarne leginsy ze srebrnymi krzyżami na kolanach. Całość dopełniłam torebką z ćwiekami i litami, które również posiadały ćwieki.
Każda z nas była usatysfakcjonowana i szczęśliwa z zakupionych rzeczy. 
Chodziłyśmy po sklepach już dobrą godzinę. Dziewczyny naprawdę miały fioła na punkcie ubrań. Ja również lubiłam zakupy no ale ileż można! Przecież można przyjechać tu jutro. Wchodziłyśmy właśnie do sklepu z biżuterią kiedy usłyszałyśmy paniczny krzyk sprzedawczyni, która kiedy tylko nas zobaczyła zaczęła drzeć się i wzywać ochronę myśląc zapewne, że chcemy ją okraść. Widząc to wybuchnęłyśmy śmiechem. Kiedy przyszli ochroniarze chcąc nas zakuć w kajdanki zaczęłyśmy im wszystko tłumaczyć co chwila wybuchając śmiechem. W zamian przeprosin dostałyśmy -50% zniżki na , a ekspedientki dostały ochrzan za to, że robią z igły widły. Zrobiło mi się ich żal ale z drugiej strony przecież nie jesteśmy takie straszne. Postanowiłyśmy pokazać, że mimo naszego odpychającego wyglądu mamy klase i pieniądze. Przeglądałam półki z biżuterią, kiedy moją uwagę przykuł jeden wisiorek. Złoty z okrągłą zawieszką i wcięciem w kształcie koniczynki. W środku miał o ile się nie mylę, mały szmaragd. Był naprawdę cudowny. Przyglądając mu się zauważyłam na nim napis "lucky coin". "Zobaczymy czy okażesz się faktycznie szczęśliwą monetą"- pomyślałam. Odrobina szczęścia się przyda. Zawołałam ekspedientkę i pokazałam jej naszyjnik. Ta widząc go zrobiła wielkie oczy. No tak. Nawet po przecenie był dość drogi. W sumie zapłaciłam za niego 2531zł. Gdy stałam przy kasie i wyjmowałam kartę zauważyłam, że Kitty znalazła śliczny wisiorek i szczerzyła się jak głupia. Chyba zastanawiała się czy go wziąć. 
- Weź go. Jest śliczny.- zawołałam na co dziewczyna posłała mi wdzięczny uśmiech i przytaknęła. Lirio i Pers nic dla siebie nie znalazły, ale za to mnie i Sel się udały. Zakupione rzeczy zaniosłyśmy do auta i na moje nieszczęście ruszyłyśmy na drugą stronę sklepów. Moją uwagę przykuła skórzana kurtka z ćwiekami którą musiałam mieć. Niestety, jakaś żmija dorwała ją pierwsza i mierzyła.




C. D. N...



Jak wam się podoba? Mam nadzieję, że bardzo... Rozgłaszajcie mojego bloga! Jak wam się podoba nowy wygląd bloga?


9 komentarzy:

Unknown pisze...

Fauny :)

Unknown pisze...

chyba chodziło ci o fajny... ;)

Unknown pisze...

Taaa....nie ma to jak autokorekta xd

Nath. ♥ pisze...

Otrzymałaś ode mnie wiadomość na podany e-mail: julia32@onet.eu. Prosiłabym o sprawdzenie poczty.

Unknown pisze...

Okej. Często tam nie zaglądam ;)

Unknown pisze...

fajnie byloby gdyby byl tu justin w tym opowiadaniu:(moze polaczyloby go co z demi kto wie, czekam na next i na jb

Tita&Dino pisze...

Szybko kolejny ! Nowy wygląd lepszy ! :)
Koniecznie zajrzyj do mnie mam narazie tylko prolog i bohaterów ale warto! Liczę na Ciebie!
http://thesexyassistant.blogspot.com/

Unknown pisze...

Już wchodzę! Lubię się odwdzięczać za komentarze ;*

DREAMER25012015 pisze...

Sorki za małe komplikację na moim blogu ponieważ w kometarzach pisałaś iż nie ma Bohaterów.. Już są oraz jest kolejny rodział ! Zapraszam serdecznie :*.
http://hasten-to-love.blogspot.com/